mandag 29. oktober 2007

I love you, I love You....

jaja mensan, folk her uttrykker folser her veldig lett.!Jeg tror aldri jeg har blitt fortalt i hele mitt liv( i sa fall ikke som jeg kan komme pa) at noen elsker meg. Men her er det altsa sa mange som bare elsker deg fra forste stund, og de sier det som om det skulle vart verdens mest naturlige ting. Sa ja jeg tror jeg foler meg ganske sa elsket na, men ganske ganske uvant. Her blir nemlig volim te (jeg elsker deg) brukt til mannlige og kvinnelige venner, til familien sa vel som til din kona. Og de kysser deg masse, som statsministeren sa pa sitt besok her. Sa bare for a adoptere litt av serbisk kultur vil jeg bare si til dere alle: Volim te alle sammen!

1 kommentar:

Johannes sa...

Ahh muchas grazias. Volim te tambien. Estoy muy alegre que tu haces muchas amigos en Serbia. Estoy en Bolivia ahora, llege ayer y me gusta La Paz mucho. Saludos de tu amigo Juan!